Vara pe Valea Alba.

Tura organizata pe carpati.org.

Participanti nu mai putin de 29 de persoane,venite din mai multe colturi ale tarii.

Cu totii ne-am intalnit in Busteni la Caminul Alpin.

Dupa ce ne-am strans cu totii,am plecat la drum. Intrarea pe Valea Alba se face de la Caminul Alpin cu plecare pe triunghi rosu.Dupa aproximativ 30 min de mers prin padure,facem stanga,iesind de pe traseu,tot mergand pe aceasta carare la un moment dat se face o bifurcatie la care noi am tinut stanga pana am ajuns la un loc numit „la verdeata”. Aici peisajul e absolut superb,intr-o parte,Busteni,in cealalta,Valea Alba.

Mai departe,pozele spun tot.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

La cabana Caraiman,din pacate grupul sa despartit,o parte am coborat pe „jepii mini”,altii pe „jepii mari” si restu,nu stiu pe unde.

Ca idee pt cine intereseaza,tot acest traseu a durat,aproximativ 10 ore.

Atentie! Valea Alba e un traseu nemarcat,nu e dificil,orice persoana poate sa-l faca atata timp cat are ceva conditie fizica. La noi,in tot acest grup a fost chiar si o doamna de 67 de ani,iar pe traseu am intalnit chiar si un tata cu un baiat de aproximativ 12 ani,ce e drept, si unu si altu au tot mers pe la munte.