Creasta Balaurului

Dupa ce am facut poze in timp ce urcam pe Valea Cerbului, unor concurenti dintr-un concurs montan(Busteni SkiRace), la Omu, asa cum hotarasem, m-am intalnit cu bunul prieten Vlad. Initial, cu doua, trei zile inainte ne-am hotarat unde ne intalnim, dar pe unde coboram a ramas sa vedem ce vrem la fata locului. In cap aveam o Valea Alba, Morarului, dar nu eram foarte sigur. Dupa ce m-am intalnit cu el, Vlad a arunca vorba cu Balaurului. La ultima noastra tura, care a trecut pe Bucsoiu, impreuna cu grupul era sa tinem poteca pe acesta creasta si asa a aflat Vlad de ea :).

Era ora 14. Vlad, ma gandesc pe unde sa coboram. Vrei sa facem un nemarcat? eu inca ma gandeam la Alba si Morarului :). Da Andrei, ce vrei tu, dar ce parere ai de Balaurului, creasta aia pe care era sa o luam acum doua, trei saptamani. Tineam minte din urma cu doi ani, ca ne-am cam incurcat pe creasta respectiva, in mare e usor de dibuit pe unde sa mergi, ca e o creasta, dar cu multe necunoscute :). Vlad, problema e ca vom pierde ceva timp ca asa se intampla cand mergi pe nemarcat. Trebuie sa cauti mereu cararea buna. Oricum, ce avem de pierdut? doar trenul de 16:50, dar sunt multe altele asa ca hai sa o facem.

Normal ca a fost exact cum tineam minte. Plin de flori de colt, carare pierduta de cateva ori, astfel trezindu-ne pe marginea unui hau de unde a trebuit sa ne intoarcem pt a cauta varianta buna. Coborarea pana in firul vaii Morarului, printr-o vegetatie cat cuprinde. Pe alocuri imi trecea peste cap :)), dar si multe flori frumoase, liniste…

N-am reusit sa prindem trenul de 16:50, dar am ajuns in Busteni la 17:10 si am luat trenul R de la ora 17:45. Inainte de a lua respectivul tren, am dat o fuga la festivitatea de premiere, unde am mai facut cateva poze concurentilor de la concurs.

Mai departe las pozele sa-si spuna cuvantul.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2 gânduri despre „Creasta Balaurului

Lasă un comentariu