Valea lui Stan.

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic dar am revenit cu ceva nou si foarte frumos.

Chiar duminica trecuta ne-am strans un grup de 13, 14 persoane si ne-am facut de cap cateva ore prin Valea lui Stan. Am plecat din Bucuresti pe la 7 dimineata si am ajuns la barajul Vidraru pe la 9, aici a fost locul de intalnire si locul de unde am plecat la plimbare. Pentru Valea lui Stan noi am coborat pe sosea aproximativ 1 km pana la acest panou

Imagine

Pe langa acest panou e intrarea in vale, o da, frumos traseu, spectaculos, mirific, personal consider ca e unu din cele mai frumoase locuri prin care m-am plimbat si ce e mai important pt cei care nu au o conditie fizica prea buna, dureaza max 5, 6 ore cu o gramada de pauze pentru poze, mancare, taclale…

Am admirat o gramada de cascade, pereti verticali, lacuri, am trecut prin apa pana la brau, ne-am pastrat echilibrul de cateva ori pe bolovani la trecerea raurilor, am fost surprinsi de ploaie imediat cum am iesit din vale 🙂 o da, si inca ce ploaie! Ce sa mai, a fost superb. Ca sa fac o comparatie, pot spune cu certitudine ca e mult mai frumos ca in Canionul 7 Scari.

Recomand cu placere o iesire in aceasta vale, chiar merita si garantez ca nu o sa fie nimeni dezamagit atata timp cat esti un iubitor de natura.

Mai departe am placerea de a prezenta cateva poze.

Imagine

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

26 de gânduri despre „Valea lui Stan.

Lasă un comentariu